Σήμερα η ομιλία του ηγουμένου της Ι.Μ. Άνω Ξενιάς

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η ενορία του Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Βόλου τελεί κάθε Δευτέρα, κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Τεσσαρακοστής , την Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου, ενώ στο τέλος πραγματοποιούνται ομιλίες πνευματικού περιεχομένου από προσκεκλημένους ομιλητές.
Σήμερα Δευτέρα 16 Μαρτίου θα τελεστεί η Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου με ομιλητή τον Αρχιμανδρίτη Νεκτάριο Υφαντίδη, ηγούμενο της Ιεράς Μονής Άνω Ξενιάς Αλμυρού, με θέμα: «Ο Χριστός ως καλός Σαμαρείτης από την Φάτνη έως τον Σταυρό».
Κατά τη διάρκεια του Ιερού Αποδείπνου θα τεθούν προς προσκύνηση τα Ιερά Λείψανα των νεοφανών Αγίων: του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστού, του Οσίου Εφραίμ του Κατουνακιώτου, του Οσίου Φανανήλ του Κατουνακιώτου και του Οσίου Ιερωνύμου του Σιμωνοπετρίτου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.