Εκδόθηκε με το υπ’ αριθμ. ΦΕΚ 4419/04.10.2018, τεύχος δεύτερο, η Υπουργική Απόφαση που αφορά στην κήρυξη ως γενικώς υποχρεωτικής από 21/09/2018 της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, για τους όρους αμοιβής και εργασίας των εργαζομένων στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις όλης της Χώρας, αναφέρει το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Μαγνησίας.
«Κατόπιν αυτού, καλούμε τις Υπηρεσίες του Υπουργείου να ελέγξουν τον βαθμό συμμόρφωσης των εργοδοτών και κατά προτεραιότητα των ξενοδοχείων που είχαν επιβάλει επιχειρησιακές συμβάσεις με Ενώσεις Προσώπων ή Ατομικές Συμβάσεις και τις κατώτατες αποδοχές», τονίζεται σε ανακοίνωση. .
Σύμφωνα με το Σωματείο, οι βασικοί μισθοί όλων των εργαζομένων για το 2018 διαμορφώνονται ως ακολούθως:
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α: 851,06 ευρώ
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β: 833,11 ευρώ
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ: 816,62 ευρώ
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Δ: 780,40 ευρώ
Οι ανωτέρω βασικοί μηνιαίοι μισθοί αυξάνονται περαιτέρω από την 1/1/2019, κατά ποσοστό 1,5% και διαμορφώνονται ως εξής:
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α: 863,83 ευρώ
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β: 845,61 ευρώ
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ: 828,87 ευρώ
• ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Δ: 792,08 ευρώ
Οι νόμιμοι μισθοί απαρτίζονται από τους βασικούς μισθούς και την προϋπηρεσία, καθώς και τα επιδόματα γάμου, εκπαίδευσης, εποχικό και ανθυγιεινό, καταλήγει το Σωματείο.






























