Το ποσό των 100 ευρώ αφαίρεσαν από κατάστημα της πόλης ένας 36χρονος μαζί με έναν άγνωστο μέχρι στιγμής συνεργό του.
Οι δύο διέρρηξαν το μαγαζί σπάζοντας την τζαμαρία της εισόδου και αφαίρεσαν το παραπάνω ποσό. Η αστυνομία (ΟΠΚΕ), κινητοποιήθηκε άμεσα και κατάφερε να συλλάβει τον 36χρονο λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής προς τη Δευτέρα.
Στην κατοχή του 36χρονου δράστη βρέθηκαν δύο ναρκωτικά δισκία τα οποία και κατασχέθηκαν, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και παράβασης της νομοθεσίας περί ναρκωτικών. Ο δεύτερος δράστης αναζητείται από τις αρχές.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































