«Σύμμαχος» το digital marketing στο νέο Επιχειρηματικό Οικοσύστημα

Συμπληρωματικός στον άνθρωπο ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης

Το γεγονός ότι το ψηφιακό μάρκετιγκ είναι σύμμαχος στο νέο Επιχειρηματικό Οικοσύστημα, τονίστηκε στη διημερίδα για την ανάπτυξη στην ψηφιακή περιοχή, ενώ νέοι άνθρωποι έφεραν χαρακτηριστικά παραδείγματα της εφαρμογής της στην πράξη.

Ο Ελπιδοφόρος Παπανικόπουλος επικεφαλής digital analytics and performance marketing Eurobank αναφέρθηκε στο πως το digital marketing, μπορεί να βοηθήσει επιχειρήσεις της Θεσσαλίας.
Το FB το πιο διαδεδομένο μέσο, αλλά digital marketing δεν είναι μόνο αυτό, αλλά και οι αναρτήσεις στις ιστοσελίδες μας, ανάρτηση βίντεο κλπ., ανέφερε. Όπως είπε, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει εστιάσουν σε συγκεκριμένες ενέργειες καλά και σωστά και όχι να προσπαθήσουν όλες μαζί. Μια στρατηγική του digital marketing που μπορεί να βοηθήσει τις on line πωλήσεις θα μπορούσε να γίνει με διαφήμιση στη google ή στη βοήθεια του website να εντοπίζεται πιο εύκολα.

Για ξενοδοχείο ή τουριστική επιχείρηση, ανέφερε ότι οι πιο συνήθεις πρακτικές είναι η αποστολή mail, SMS και να αξιολογούνται μηχανές αναζήτησης για αύξηση των πωλήσεων.
Για κάποιον που διαθέτει αγροτικά προϊόντα είπε ότι υπάρχουν κατάλληλα εργαλεία που μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και να βρεθούν νέες αγορές.
Όσον αφορά σε μια τοπική επιχείρηση, ανέφερε ότι wifi επιβάλλεται να έχει καλό, γιατί το ζητάει ο πελάτης, ανέφερε ότι θέλουμε καθημερινά post στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, με καλές φωτογραφίες

Οι δυνατότητες της Vodafone
Ο Κωνσταντίνος Μηλαίος περιφερειακός διευθυντής πωλήσεων Vodafone, αναφέρθηκε στις επενδύσεις της εταιρίας στην Ελλάδα, που έχει επενδύσει 3 δις μέχρι σήμερα, 2.500 εργαζόμενοι, 12.000 θέσεις εργασίας, ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών πάνω από 7.000 χλμ. και 4.500 σταθμούς βάσης κινητής τηλεφωνίας.
Η Vodafone είπε ότι ο καλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος κυρίως σε επαγγελματίες, εταιρικές λύσεις με σταθερή και κινητή τηλεφωνία, υψηλές ταχύτητες internet, υποδομές και λύσεις για επιχειρήσεις έξω από την επιχείρησή τους.

Ο περιφερειακός διευθυντής είπε ότι η εταιρία επενδύει στα δίκτυα της νέας γενιάς, γιατί η ψηφιακή εποχή είναι η μόνη εποχή που γνωρίζουμε, ενώ πρόσθεσε ότι η αύξηση αριθμού συνδέσεων οπτικών ινών, αυξάνει το ΑΕΠ κάθε χώρας. Μάλιστα βοηθάει στην οικονομία, με μείωση χρόνων και υπηρεσιών όπως στον τουρισμό και νέες δυνατότητες.

Για το Βόλο είπε ότι πριν 2 χρόνια σε συνεργασία με τις βιομηχανίες της ΒΙΠΕ, ήρθε η οπτική ίνα που πλέον είναι στη διάθεση του καταναλωτή.
Τέλος, αναφέρθηκε σε λύσεις που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, με παγκόσμια συνδεσιμότητα, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να εποπτεύει συσκευές από απόσταση, αλλά και για υπηρεσίες της Vodafone που μπορούν να αλλάξουν την ψηφιακή εποχή μιας εταιρίας που μπορεί κάποιος να μισθώσει και όχι να αγοράσει για παράδειγμα έναν server ή να γίνει μεταφορά δεδομένων σε server της εταιρίας, ώστε αν χαθεί κάτι να μπορεί να ανακτηθεί άμεσα.

Μεγάλες αλλαγές σε 20 χρόνια
Ο Φίλιππος Ζακόπουλος partner managing director της Foundation, είναι ότι είναι μια μικρή πλατφόρμα επικοινωνίας, που φιλοξενεί εταιρίες startup, ασχολείται με την ψηφιακή εκπαίδευση και συμβουλευτική για την ψηφιακή αλλαγή.

Αναφέρθηκε στις αλλαγές που έγιναν στα τελευταία 20 χρόνια και τόνισε ότι οι τεχνολογίες έρχονται γρήγορα και έρχονται να επηρεάσουν και άλλους κλάδους και μιλάμε για βιομηχανική επανάσταση.
Έφερε ως παραδείγματα την KODAK, που ενώ ανακάλυψε την ψηφιακή φωτογραφία έκλεισε, τόνισε ότι το Αirbnb είναι το μεγαλύτερο δίκτυο ξενοδοχειακών υπηρεσιών, ενώ αναφέρθηκε και στο Netflix, που φέρνει την ψυχαγωγία στο σπίτι μας.

Στο πλευρό των επιχειρήσεων
Ο Αχιλλέας Μπάρλας, σύμβουλος τεχνολογίας Δίκτυο ΠΡΑΞΗ, δομή της Γ.Γ. Έρευνας και τεχνολογίας, μίλησε για υπηρεσίες μεταφοράς τεχνολογίας.
Όπως είπε, στην Ελλάδα είπε ότι γίνεται έρευνα για την έρευνα και το δίκτυο ΠΡΑΞΗ, μεταφέρει την έρευνα για σύνδεση με την αγορά, ενώ στο Βόλο εδώ και 4 χρόνια λειτουργεί γραφείο.

Η διαδικασία περιλαμβάνει υπηρεσίες τόνισε ότι συνδέονται τα εργαστήρια με επιχειρήσεις, αλλά και επιχειρήσεις μεταξύ τους. Σκοπός να υποστηριχτούν επιχειρήσεις στη Θεσσαλία και Κεντρική Ελλάδα, να συνδεθούν με Πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, που μπορούν να προωθήσουν την τεχνολογία στο εξωτερικό ή σε άλλες στην Ελλάδα. Δωρεάν οι υπηρεσίες αυτές, που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ, τόνισε.
Η διασύνδεση της έρευνας με τις επιχειρήσεις, γίνεται μέσω ενός δικτύου στο οποίο συμμετέχουν 12 εταίροι που συνεργάζονται με διάφορα σημεία του πλανήτη. Ήδη έχουν ωφεληθεί 105.000 επιχειρήσεις, ενώ μπορούν να υποβάλουν προτάσεις στο HORIZON 2020, τόνισε ο κ. Μπάρλας, που έφερε παραδείγματα συνεργασιών τμημάτων του Π.Θ. με εταιρίες σε Ισπανία, Χιλή και Ιρλανδία για πειράματα και εργαστήρια.

Οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης
Ο Γιώργος Γιαννακόπουλος συνεργαζόμενος ερευνητής ΕΦΚΕ «Δημόκριτος», συνιδρυτής SciFY, αναφέρθηκε στις δυνατότητες της τεχνικής νοημοσύνης, που είναι η επιστήμη που προσπαθεί να φτιάξει έξυπνους βοηθούς των ανθρώπων.
Όπως είπε, οι υπολογιστές μπορούν να παρακολουθούν πράγματα που δεν θα μπορούσαμε από μόνοι μας και να κάνουν συνεχείς αναλύσεις ακόμη και μεγάλων δεδομένων και να μας βοηθήσουν σε πράγματα που δεν είναι εύκολα, καθώς δεν μπορούμε να έχουμε έναν άνθρωπο για κάθε πελάτη.
Αναφέρθηκε στην ιατρική ακριβείας και τη σύνδεσή της με την τεχνητή νοημοσύνη, στο λιανικό εμπόριο, που μπορεί να αναλύει δεδομένα και να κάνει προβλέψεις.

Οι υπολογιστές, τόνισε, μπορούν να συλλέγουν πάρα πολλά δεδομένα να τα αναλύουν και να κάνει επιλογή δημοσιευμάτων που αναφέρονται στα ίδιο θέμα, χωρίς επανάληψη, όπως και ερευνητικά αποτελέσματα που μπορεί να τα δώσει δωρεάν στον κόσμο σε συνεργασία με ερευνητικά ιδρύματα.
Τέλος, τόνισε ότι έχουμε ανθρώπους που είναι ειδικοί στην τεχνική νοημοσύνη και εξέφρασε την άποψη ότι ο άνθρωπος είναι αναντικατάστατος και η τεχνική νοημοσύνη είναι απλά υποβοηθητική.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.