Συνελήφθησαν με ναρκωτικά έξω από το Πανθεσσαλικό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνελήφθησαν, χθες (01-03-2026) το απόγευμα στον Βόλο, στο πλαίσιο αστυνομικών ελέγχων έξωθεν του Πανθεσσαλικού Σταδίου όπου διεξαγόταν ποδοσφαιρικός αγώνας, δύο ημεδαποί, 41χρονος και 23χρονη, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκαν στην κατοχή του 41χρονου δύο ναρκωτικά χάπια, χωρίς την απαιτούμενη ιατρική συνταγή, και στην κατοχή της 23χρονης ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους 0,44 γραμμαρίων.
Οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.