Τήρησε την υπόσχεση στήριξης στο Ορφανοτροφείο Βόλου η Παγκόσμια Συνομοσπονδία Θεσσαλών «Ασκληπιός»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο Ορφανοτροφείο Βόλου βρέθηκαν στις αρχές του έτους μέλη της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Θεσσαλών «Ασκληπιός» και ειδικότερα ο κ. Διαμαντής Γκίκας, πρόεδρος, η κ. Πολυάνθη Γιάνναρου, Υπεύθυνη Τύπου, Δημοσίων Σχέσεων και Ενημέρωσης, καθώς η κ. Φωτεινή Μίχου, Γενική Γραμματέας της Συνομοσπονδίας.
Εκεί, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το έργο και την καθημερινότητα των παιδιών μας, καθώς και να συζητήσουν με τη διοίκηση για τις ανάγκες του Ιδρύματος. Οι εκπρόσωποι της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Θεσσαλών «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» αποχώρησαν τότε με την υπόσχεση ότι θα σταθούν δίπλα στο έργο του Ορφανοτροφείου και η υπόσχεση αυτή έγινε πράξη.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Διοίκηση του Ιδρύματος, χάρη στη δική τους ευγενική προσφορά πραγματοποιήθηκε η τοποθέτηση δύο νέων πορτών και ενός κουφώματος στο δωμάτιο του Μιχάλη, παιδιού που διαμένει στο Ορφανοτροφείο, συνολικής αξίας 960ευρώ, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των παιδιών του Ιδρύματος.
Η πράξη αυτή αποτελεί για το Ίδρυμα, όπως τονίζεται, μια συγκινητική ένδειξη αλληλεγγύης και έμπρακτης αγάπης προς τα παιδιά του Ορφανοτροφείου Βόλου και η Διοίκηση ευχαριστεί θερμά τον κ. Διαμαντή Γκίκα, την κα Πολυάνθη Γιάνναρου και την κα Φωτεινή Μίχου, καθώς και όλα τα μέλη της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Θεσσαλών «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ», για την πολύτιμη στήριξη και το ειλικρινές ενδιαφέρον τους για το έργο της.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.