Η Διοίκηση και η Νοσηλευτική Υπηρεσία του ΓΝ Βόλου «Αχιλλοπούλειο» εκφράζουν με ανακοίνωσή τους, τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό – Παράρτημα Βόλου για την πολύτιμη παρουσία και προσφορά των εθελοντών τους στο Παιδιατρικό Τμήμα του Νοσοκομείου την 27η Φεβρουαρίου 2026.
«Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον πρόεδρο κ. Κουτρούμπα και στη κ. Γιαλαμά για την άμεση ανταπόκριση και τη στήριξή. Τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν έμπρακτα τις αξίες της αλληλεγγύης, της προσφοράς και της ανθρωπιάς, ενισχύοντας το κοινωνικό έργο του Νοσοκομείου», σημειώνεται χαρακτηριστικά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































