Το έγγραφο Μπέου που καλοδέχονταν το LNG στον Παγασητικό- Είχε χαρακτηρίσει χαβαλέδες τους Βολιώτες που αντιδρούσαν

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Απόλυτη δικαίωση της τοπικής κοινωνίας η απόρριψη της ΜΠΕ

Η απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την μονάδα LNG στον Παγασητικό δικαιώνει την τοπική κοινωνία και τους Βολιώτες, που επέδειξαν αντιστάσεις και από την πρώτη στιγμή εξέφρασαν σθεναρά την αντίθεσή τους σε μία τέτοια εξέλιξη. Μάλιστα, οι συγκεντρώσεις, που έγιναν στον Βόλο κατά των επενδυτικών αυτών σχεδίων, ήταν από τις πολυπληθέστερες στην ιστορία της πόλης. Δήμοι, Περιφέρεια, επιστημονικοί φορείς, Βουλευτές όλων των κομμάτων, ακόμη και οι κυβερνητικοί είχαν πει «όχι» στο ενδεχόμενο της εγκατάστασης μονάδας LNG στον Παγασητικό. Ένας μόνο ήταν αυτός που καλωσόριζε τους επενδυτές και χαρακτήρισε τη μονάδα ως έργο υψηλής αποδοτικότητας, ενώ χαρακτήρισε όσους βγήκαν στην παραλία τον Νοέμβριο του 2025 για να δηλώσουν την αντίθεσή τους ως… 200 χαβαλέδες…

Ο Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος είχε δώσει ήδη από τoν Νοέμβριο του 2020 τη σύμφωνη γνώμη του για την εγκατάσταση σταθμού LNG στον Παγασητικό, με έγγραφο προς την εταιρεία Mediterranean Gas που φέρει την υπογραφή του. Το έγγραφο αυτό είχε φέρει στη δημοσιότητα ο δικηγόρος και δημοτικός σύμβουλος με τη «Συμμαχία για τον Βόλο» κ. Νίκος Μόσχος.
Στο έγγραφο αυτό, ο Αχ. Μπέος επεσήμαινε, μεταξύ άλλων, ότι η υλοποίηση ενιαίας μονάδας εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου με ταυτόχρονη αεριοποίηση στον κεντρικό λιμένα Βόλου θα μπορούσε να αποτελέσει έργο που θα προσδώσει σημαντικό όφελος στην πόλη. Χαρακτηρίζει μάλιστα το έργο ως «υψηλής αποδοτικότητας, τεχνογνωσίας, υψηλού κύρους και περιβαλλοντικής ευθύνης», υποστηρίζοντας ότι τηρεί όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας, παρά το γεγονός ότι χωροθετούνταν σε απόσταση αναπνοής από τον οικιστικό ιστό και παρά τις έντονες αντιδράσεις πολιτών, που έκαναν λόγο για μια «βόμβα» δίπλα στα σπίτια τους.
Η μερική αναδίπλωση ήρθε λίγα χρόνια μετά, ξεκινώντας μια ρητορική του «δεν ξέρω το θέμα, να μας πουν οι ειδικοί».
Σε δηλώσεις του είχε πει ότι «δεν διατυπώνει ούτε θετική, ούτε αρνητική άποψη» για τη μονάδα LNG, υποστηρίζοντας ότι δεν έχει ακόμη όλα τα δεδομένα στα χέρια του, και υιοθετεί στάση «έντονης επιφύλαξης». Στο συλλαλητήριο της 23ης Νοεμβρίου 2025 στην παραλία είχε χαρακτηρίσει δε τους Βολιώτες ως «διακόσιους χαβαλέδες, που διαμαρτύρονται κατά του LNG».

Οι ειδικοί όμως αποφάνθηκαν και δια στόματος Υφυπουργού Περιβάλλοντος Νίκου Τσάφου, μετά από ερώτηση της ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ την Τετάρτη, στο πλαίσιο της παρουσίας του στη Γενική Συνέλευση του ΣΘΒΣΕ, έγινε γνωστό ότι η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της εν λόγω εγκατάστασης, απορρίφθηκαν και μάλιστα απορρίφθηκαν γιατί, όπως είπε, η επιβάρυνση δεν μπορούσε να μετριαστεί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.