Ιδιαίτερα θερμή υπήρξε η ανταπόκριση των φίλων του Τοπικού Τμήματος Βόλου στο κάλεσμα του Τοπικού Συμβουλίου για το κλείσιμο της φετινής Οδηγικής χρονιάς, στη συνεστίαση που διοργάνωσε το βράδυ της προηγουμένης Πέμπτης στο εξοχικό κέντρο «Αύρα».



Στην όμορφη, αυτή, γωνιά, δίπλα στη θάλασσα, σε φιλόξενο περιβάλλον και υπό τους ήχους αγαπημένης ελληνικής μουσικής, τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου και της Ομάδας Συνεργασίας, Στελέχη των Ομάδων και φίλοι του Οδηγισμού, συναντήθηκαν και μοιράστηκαν μια όμορφη, ξέγνοιαστη καλοκαιρινή βραδιά. Άνθρωποι που συνδέθηκαν μέσα από τον Οδηγισμό και εξακολουθούν να διατηρούν ισχυρούς δεσμούς φιλίας βρέθηκαν ξανά μαζί, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δύναμη αυτής της μεγάλης κοινότητας που μετρά πολλές δεκαετίες παρουσίας στην πόλη του Βόλου και συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια το Οδηγικό Παιδαγωγικό Πρόγραμμα.


Το Τοπικό Συμβούλιο ευχαριστεί με ανακοίνωσή του, θερμά για τη μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμά του και ανανεώνει το ραντεβού για τον Σεπτέμβριο, για να περάσουμε παρέα μια νέα Οδηγική χρονιά γεμάτη δράσεις, δημιουργία, προσφορά και όμορφες στιγμές

































