Βολιώτες λαμβάνουν ειδοποιήσεις απ΄το ΚΕΑΟ για ανεξόφλητες εισφορές που έχουν…πληρωθεί!

Δεν μπορούν να πάρουν ασφαλιστική ενημερότητα, αλλιώς πρέπει να ξαναπληρώσουν!

Το γεγονός ότι Βολιώτες λαμβάνουν ειδοποιήσεις για ανεξόφλητες εισφορές του Νοεμβρίου 2021, που όμως έχουν πληρωθεί (!) επιβεβαίωσε ο Άρης Παπανδρέου αντιπρόεδρος του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Ν. Μαγνησίας, που μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, μετά τις επισημάνσεις ακροατών που γνωστοποιήθηκαν από χθες .
Όπως είπε, αν δεν αναδειχτεί το πρόβλημα, το οποίο οφείλεται σε λάθος της μηχανογράφησης, από τους επαγγελματικούς Συλλόγους και τα Επιμελητήρια, για να λυθεί, οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να πάρουν ασφαλιστική ενημερότητα, θα πρέπει να πληρώσουν ξανά τις “οφειλές” και να αναμείνουν συμψηφισμό ή επιστροφή χρημάτων από τα Τμήματα Εσόδων του κάθε υποκαταστήματος ΕΦΚΑ!

Μεγάλη αναστάτωση σε επαγγελματίες,
σιγήν ιχθύος την ίδια ώρα, απ΄το υπουργείο

Όπως είπε, έχει δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση και τηρείται σιγήν ιχθύος από το υπουργείο, σχετικά με τη βεβαίωση αυτών των οφειλών, ενώ και επαγγελματίες είχαν επικοινωνία με το Τμήμα Εσόδων του ΕΦΚΑ, που ενημέρωσε ότι αυτή η βεβαίωση έχει σταλεί κεντρικά από την υπηρεσία στο ΚΕΑΟ και γενικά υπήρξε κάποια δυσλειτουργία στην όλη διαδικασία.
Σύμφωνα με τον κ. Παπανδρέου, τη Δευτέρα, επειδή έγινε μια διαδικτυακή παρουσίαση του νέου επικουρικού ταμείου ασφάλισης των νεοασφαλιζόμενων από 1-1-2022, αναφέρθηκε ότι έχουν δημιουργηθεί θέματα, λόγω του ότι πήρε μια παράταση η υποβολή της ΑΠΔ του Ιανουαρίου, η προθεσμία υποβολής πέρασε μέσα στον Φεβρουάριο και το σύστημα παρουσίασε δυσλειτουργία.
Ο αντιπρόεδρος του ΣΟΛ εκτίμησε ότι ένα από τα θέματα που δημιουργήθηκαν, μπορεί να είναι και αυτό με τη βεβαίωση των οφειλών του Νοεμβρίου.
“Οι επιχειρήσεις που χρειάζονται ασφαλιστική ενημερότητα και έχουν ένα σεβαστό ποσό σε εισφορές που καταβάλλουν, δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο, εκτός από το καταβάλουν τη βεβαιωμένη αυτή οφειλή, προκειμένου να πάρουν την ασφαλιστική ενημερότητα, κάτι που όμως είναι απαράδεκτο”, τόνισε ο κ. Παπανδρέου.
Ο ίδιος είπε ότι δεν έχει δοθεί καμία απάντηση από κανέναν φορέα και κυρίως οι επαγγελματικοί φορείς, οι οργανώσεις των εργοδοτών και τα Επιμελητήρια, να απευθυνθούν κεντρικά στο υπουργείο, διαφορετικά εκτίμησε ότι δεν πρόκειται να δοθεί κάποια λύση.

«Τα Επιμελητήρια πρέπει να απαιτήσουν
κεντρικά να λυθεί το πρόβλημα»

“Είναι θέμα λάθους της μηχανογράφησης, αλλά αυτό δεν μπορεί να στερεί το δικαίωμα της λήψης ασφαλιστικής ενημερότητας από τους επαγγελματίες”, ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι για να γίνει συμψηφισμός ή επιστροφή των χρημάτων που θα δοθούν δύο φορές, να γίνει έλεγχος από το Τμήμα Εσόδων, να εκκαθαριστούν οι καταβολές και οι βεβαιώσεις εισφορών για την κάθε επιχείρηση και μετά να μπορέσει να γίνει ο συμψηφισμός και η επιστροφή, με τον φόρτο εργασίας που συνεπάγεται για τα Τμήματα Εσόδων του κάθε υποκαταστήματος ΕΦΚΑ σε όλη τη χώρα.
Ο αντιπρόεδρος του ΣΟΛ τόνισε ότι αν αυτό το θέμα αναδειχτεί, γιατί δεν κυκλοφόρησε πολύ στα μέσα ενημέρωσης, παρά στα social media και εκτίμησε ότι τα Επιμελητήρια πρέπει να απαιτήσουν κεντρικά να λυθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί. Όπως είχε, το σύστημα μηχανογράφησης, δεν πρέπει να είναι ενάντια στον επαγγελματία και στον πολίτη, κάτι που γίνεται πολλές φορές.
Ο ίδιος τόνισε ότι η βεβαίωση των οφειλών προέκυψε για να βεβαιωθούν οι οφειλές, που μπορούν να ενταχθούν στη ρύθμιση των 72 δόσεων. Οι επαγγελματίες μπορούν να κάνουν την αίτηση, καθώς ο Νοέμβριος 2021 δεν είναι στις υπαγόμενες περιόδους για ρύθμιση, παρά μόνο μπορούν να ενταχθούν οι περίοδοι της πανδημίας και τα περιοριστικά μέτρα, δηλαδή εισφορές από τον Φεβρουάριο 2020 ως τον Ιούνιο 2021 και η επιχείρηση να είναι πληττόμενη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.