Βόλος: 36χρονος πάτησε γκάζι στο σήμα των αστυνομικών- Πιάστηκε μετά με κοκαΐνη και κάνναβη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνελήφθη, χθες το βράδυ στον Βόλο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, 36χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ειδικότερα, ο προαναφερόμενος, οδηγώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας του, αρχικά δεν σταμάτησε σε σήματα των αστυνομικών για έλεγχο και προσπάθησε να διαφύγει, αναπτύσσοντας ταχύτητα, ενώ στη συνέχεια, όταν ακινητοποιήθηκε, κατελήφθη να έχει στην κατοχή του μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα κοκαΐνης, βάρους 0,16 γραμμαρίων και ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους 0,16 γραμμαρίων.
Οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.