Βραβείο από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αθλητικού Τύπου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στην Αθήνα έλαβε και η συνταξιούχος δημοσιογράφος του Βόλου, Ελένη Παπαθανασίου για το εξαιρετικό ημερολόγιο για το 2026 που εξέδωσε τους προηγούμενους μήνες. Τίτλος του ημερολογίου «Βόλος, η πόλη μου» και περιλαμβάνει φωτογραφίες από διάφορες έντονες στιγμές που έζησε η πόλη και οι κάτοικοί της τα τελευταία χρόνια, όπως τις μεγάλες φωτιές του 2023 και τη θεομηνία του Daniel και Elias την ίδια χρονιά.
Η ίδια καταγράφει όπως ανέφερε στο magnesianews.gr, στο ημερολόγιο σκέψεις και συναισθήματα που μεταφέρθηκαν μέσα από τον φακό και αποτυπώθηκαν στο χαρτί. Στιγμές από τη ζωή στον Βόλο, τοπία, κτίρια, φωτογραφίες ντοκουμέντα των τελευταίων χρόνων από τις πλημμύρες, την μεγάλη πυρκαγιά, την «εισβολή» των ψαριών στον Παγασητικό, μα κυρίως έντονες φωτογραφικές αποτυπώσεις από τις πορείες συμπαράστασης στους 57 αδικοχαμένους του εγκλήματος στα Τέμπη και στον Βολιώτη Γεράσιμο Γεωργιάδη που συνεχίζει να δίνει τον δικό του μεγάλο αγώνα για τη ζωή, μαζί με την οικογένειά του.
Μιλώντας για το Ημερολόγιο της, αναφέρει «σε αυτές τις ψυχές λοιπόν, που ζητούν δικαίωση και που αλήθεια δεν πέρασε ούτε μια μέρα που δεν τις έχω στις σκέψεις μου, αφιερώνω τον Ημερολόγιο του 2026.
Με όλη μου την αγάπη και τη σκέψη στους γονείς, στους φίλους και στις οικογένειές τους, εύχομαι η νέα χρονιά, να μας βρει υγιείς και να καταφέρει ο καθένας μας, να κάνει όμορφα ταξίδια, προς τη δική του Ιθάκη, όπως τη νιώθει και την εννοεί».




































