Ξεκίνησαν ήδη και συγκεντρώνονται οι Βολιώτες στην παραλία της πόλης, με αφορμή τα τρία χρόνια απ΄την τραγωδία των Τεμπών. Ο Βόλος άλλωστε ήταν από τις πόλεις, που από την πρώτη στιγμή είπε με δυναμισμό και μαζικότητα «Όχι άλλα Τέμπη» κι αυτό θα κάνει γι’ ακόμη μια φορά σήμερα Σάββατο, στις 12 στην παραλία. Σύλλογοι, φορείς, σωματεία, μαθητές, φοιτητές, το Εργατικό Κέντρο, η ΑΔΕΔΥ, πολιτικά κόμματα, όλοι με ανακοινώσεις τους στηρίζουν το συλλαλητήριο και ταυτόχρονα καλούν τα μέλη τους να δώσουν το παρών.
Ο Βόλος και αυτό το Σάββατο θα ζητήσει δικαιοσύνη, με τη δική να έχει ξεκινήσει, θα ζητήσει δικαίωση των θυμάτων, των οικογενειών τους. Ο Βόλος θα υπενθυμίσει αυτό το Σάββατο ότι δεν ξεχνά στέλνοντας προς πάσα κατεύθυνση ηχηρό μήνυμα.











Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































