Σε υπαίθριο parking έχει μετατραπεί η οδός Σέφελ, όπως μεταφέρει αναγνώστης του Magnesianews.gr με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα να κλείνουν την ανεμπόδιστη διέλευση των πεζών στον πεζόδρομο της Ερμού.
Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά «Οδός Σέφελ, οδός Ερμού αν μπορείς να περάσεις από τα παρκαρισμένα ποδήλατα, μηχανάκια, αυτοκίνητα, καρέκλες, τραπέζια πάνω σε πεζόδρομους και πεζοδρόμια, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας λίγο δύσκολο το βλέπω», και καλεί τη δημοτική αστυνομία να παρέμβει.


Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























