Μαγνησία: «Στο 90% έφθασε η πληρότητα στα ενοικιαζόμενα»!

Το Πήλιο, έμεινε ασφαλής προορισμός, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ενοικιαζόμενων καταλυμάτων

Στο 90 % έφτασε η πληρότητα των ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων την καλοκαιρινή σεζόν, γεγονός που «γέμισε τα ταμεία», όπως συγκεκριμένα δήλωσε ο Αθανάσιος Σπύρου, πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων και Διαμερισμάτων Μαγνησίας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή. Ο πρόεδρος μάλιστα, τόνισε ιδιαίτερα την «καθαρότητα» της περιοχής μας από άποψη κρουσμάτων κορωνοιού, με το Πήλιο να είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι του χρόνου η κινητικότητα θα κινηθεί ακόμα πιο έντονα.
«Ο κλάδος μας στάθηκε στο ύψος του» – Πληρότητα έως και 90%
«Είναι η εποχή που κάνουμε ταμείο και είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι παρ’ όλες τις αντιξοότητες που αντιμετωπίσαμε, αλλά και το γενικότερο αρνητικό κλίμα με το οποίο άρχισε η σεζόν, ο κλάδος μας στάθηκε στο ύψος του». Αυτά είναι τα πρώτα λόγια του κ. Σπύρου, δίνοντας τη θετική εικόνα της αποτίμησης της καλοκαιρινής σεζόν στα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα. Συνέχισε, μάλιστα, λέγοντας ότι η περίοδος έφτασε σε ποσοστό πληρότητας έως και το 90%, από τον Ιούλιο μέχρι και το τέλος Αυγούστου, ένα υψηλό ποσοστό, όπως είπε, σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.

«Το Πήλιο πλέον θεωρείται ασφαλής
περιοχή για τουρισμό και χωρίς συνωστισμούς»

Για τον πρόεδρο όμως, η πληρότητα δεν είναι το μόνο θετικό στοιχείο της περιόδου, καθώς τόνισε το γεγονός ότι η περιοχή έμεινε «καθαρή» από κρούσματα και σε χαμηλό επίπεδο ιικού φορτίου, κάτι το οποίο λειτούργησε δυναμικά σχετικά με την υγειονομική ασφάλεια της περιοχής. «Τηρήσαμε τα αυστηρά πρωτόκολλα με σκοπό την αποφυγή της διασποράς της πανδημίας και καταφέραμε να τελειώσουμε τη σεζόν χωρίς κρούσματα, ούτε σε προσωπικό ούτε σε επισκέπτες», όπως δήλωσε συγκεκριμένα, ενώ δεν έλειψε να αναφερθεί στις άλλες περιοχές που ταλάνισε όχι μόνο η πανδημία, αλλά ακόμα οι σεισμοί και οι πυρκαγιές.
«Το Πήλιο πλέον θεωρείται ασφαλής περιοχή για τουρισμό και χωρίς συνωστισμούς. Ως περιοχή, αν εξαιρέσει κανείς την περίοδο που εμφανίστηκαν οι τσούχτρες, όλη η υπόλοιπη περίοδος κύλησε καλά. Η περιοχή μας και ο τρόπος που λειτούργησε φέτος το καλοκαίρι είναι παρακαταθήκη για την επόμενη χρονιά, η οποία φαίνεται ότι θα κινηθεί ακόμα πιο έντονα στο κομμάτι των κρατήσεων και των επισκέψεων».
Ο κ. Σπύρου θεωρεί ότι ο κλάδους τους λειτουργεί με σωφροσύνη και αυταπάρνηση, και δηλώνει ευχαριστημένος με το κλείσιμο της σεζόν, καθώς «γέμισαν τα ταμεία», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, αν και σημείωσε ότι ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος είναι μήνες που καταβάλλονται οι φόροι.

«Πολλοί ξενώνες έχουν επιμηκύνει την τουριστική περίοδο»

Για την φθινοπωρινή περίοδο που διανύουμε, αλλά και την επερχόμενη χειμερινή, έδωσε εξίσου μια θετική εικόνα της κινητικότητας και της επισκεψιμότητας, καθώς πολλοί ξενώνες έχουν επιμηκύνει την τουριστική περίοδο σε διάφορες περιοχές του Πηλίου, ενώ δεν δίστασε να ξεκαθαρίσει ότι αυτός είναι και ο σκοπός του κλάδου άλλωστε, να κρατήσουν οι διάφορες μονάδες των καταλυμάτων την κινητικότητά τους και τις συνεχόμενες κρατήσεις και εκτός καλοκαιρινής σεζόν.
«Συγκεκριμένα προς την περιοχή της Τσαγκαράδας μέχρι κάτω στην περιοχή του Μουρεσίου και Άη Γιάννη είχε πολλά αυτοκίνητα και με ελληνικές πινακίδες, αλλά και με ξένες», δήλωσε ο κ. Σπύρου, ενώ αναφέρθηκε και στην πόλη του Βόλου που κινείται σε καλά επίπεδα και έχει αρκετό κόσμο που την επισκέπτεται, ειδικά σε διήμερα και τριήμερα.

«Όλοι οι ιδιοκτήτες φέρονται σαν
να είναι φίλοι μαζί με τον πελάτη»

Τέλος, αναφέρθηκε στην φιλοσοφία και στον τρόπο που λειτουργούν ως κλάδος, δίνοντας βάση κυρίως στην φιλική σχέση που δημιουργούν με τον επισκέπτη. «Η φιλοξενία στα καταλύματά μας είναι μια προσωπική σχέση με τον πελάτη, γι’ αυτό άλλωστε έχουμε και πελάτες που έρχονται 12 χρόνια συνεχόμενα, ακόμα και από τη Γερμανία και την Τσεχία. Αυτό δεν γίνεται τυχαία, καθώς έχουμε βάλει ως στόχο την ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, βασικός παράγοντας για την επικοινωνία και τη φιλοξενία. Όλοι οι ιδιοκτήτες φέρονται σαν να είναι φίλοι μαζί με τον πελάτη, και συζητάνε, προσφέρουν, δέχονται την ευχαρίστηση του επισκέπτη», εξηγεί ο κ. Σπύρου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.