Και βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που το ευγενές αυτό είδος, χρησιμοποιείται πρώτον ως πρόθεμα τηλεοπτικού αντισταθμίσματος στην παρατήρηση του θεατή έναντι της τρισδιάστατης παρουσίας, αλλά διανοητικής απουσίας της φυσικής υπόστασης του εκτεθειμένου και δεύτερον ως δείγμα τηλεοπτικής προβολής ή διαφήμισης του συγκεκριμένου είδους ανορθωτικής μπανάνας, από τον συγκεκριμένο πωλητή, καθιστώντας την ήδη υπάρχουσα διάχυτη ερωτική αίσθηση σε ενθουσιώδες οπτικό ερωτικό τρίγωνο μπανάνας- φαντασίωσης-ξεφλουδίσματος.
Η επίδειξη βέβαια προς πώληση ενός τέτοιου ελαστικού και προνομιακού σε κάλιο, βιταμίνες και υδατάνθρακες εργαλείου τροφής σε υποψήφιους αγοραστές, απαιτεί την χαρακτηριστική κίνηση ξεφλουδίσματος από την δεξιά, μετά της ανάλογης αισθητικής οπτικής αποτύπωσης της χνουδωτής οροφής της ξεφλουδισμένης μπανάνας επί της ακμής των χειλιών συνοδευομένης, μετά εκείνου του ανεπαίσθητου τρεμουλιαστού αισθητικού ρίγους μιας ανεπανάληπτης και εσκεμμένης μεταμφίεσης του νοήματος ενός κρυπτικού κώδικα αιώνιας απόλαυσης.
Δύσκολα μπορεί κανείς να αρνηθεί την πρόκληση ενός τέτοιου οπτικού ερεθίσματος, πόσο μάλλον αν το ερέθισμα αυτό είναι συμμετρικά και ρυθμικά σε διαστάσεις ταυτόσημο με την παρούσα κατάσταση της τηλεοπτικής αναγκαιότητας και της επιδέξιας κατασκευής ενός τηλεοπτικού προφίλ, όχι του διαφημιζόμενου προϊόντος αλλά του αποδράσαντος από τα δεσμά της λογικής εμπορικού υποκειμένου, αποπροσανατολισμένου στις ερήμους μιας αέναης υπαρξιακής αναζήτησης.



































