Πολύ πιθανή η συμμετοχή της Αργούς στη Β’ Εθνική Γυναικών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Δεν δηλώνει συμμετοχή στην Α2 και προκύπτει κενό στη Β' Εθνική στον όμιλο της ΕΣΠΕΚΕΛ

H Αργώ μετά τον υποβιβασμό της απέσυρε τη συμμετοχή της από την Α2 βόλεϊ γυναικών, στην οποία υποβιβάστηκε μετά την παρθενική της συμμετοχή στην Pre League.

Η Αργώ θέλει να παίξει στη Β’ Εθνική στον όμιλο της ΕΣΠΕΚΕΛ και όλα δείχνουν ότι θα τα καταφέρει, αφού ο Ασκληπιός Τρικάλων όλα δείχνουν ότι δεν θα πάρει μέρος φέτος στην κατηγορία, οπότε η βολιώτικη ομάδα πολύ πιθανόν θα είναι αυτή που θα καλύψει το κενό που προκύπτει. Τις επόμενες μέρες αναμένονται οι επίσημες αποφάσεις, που εκτός απροόπτου θα επιβεβαιώσουν την παραπάνω εξέλιξη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.