Το Σεράφειο κολυμβητήριο της Αθήνας όρισε η ΚΟΕ ως τόπο διεξαγωγής του πρωταθλήματος Εθνικής κατηγορίας υδατοσφαίρισης των γυναικών στο οποίο θα λάβει μέρος και η νεοσύστατη ομάδα της Νίκης.
Στο πρωτάθλημα είχαν δηλώσει αρχικά συμμετοχή έξι σύλλογοι, αλλά έμειναν πέντε μετά την απόσυρση της Κολυμβητική Ακαδημίας Ωραιοκάστρου. Αυτές θα διεκδικήσουν τα δύο εισιτήρια για τη Water Polo 2 Γυναικών το τριήμερο 10-12 Ιουλίου με τον Παναθηναϊκό, που και αυτός δημιούργησε φέτος τμήμα γυναικών, να φαντάζει ως το φαβορί για την πρωτιά. Μάλιστα η Νίκη θα κοντραριστεί με τον Παναθηναϊκό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Οι άλλες τρεις ομάδες είναι οι Ν.Ε. Λαμίας, Χαϊδάρι και ΑΠΚ Νεάπολης. Το πρόγραμμα των αγώνων είναι το εξής:
Παρασκευή 10/7
19.30 ΑΠΚ Νεάπολης-Χαϊδάρι
21.00 Νίκη-Παναθηναϊκός
Σάββατο 11/7
10.00 ΑΠΚ Νεάπολης-Νίκη
11.30 Χαϊδάρι-Ν.Ε. Λαμίας
18.30 Παναθηναϊκός-ΑΠΚ Νεάπολης
20.00 Ν.Ε. Λαμίας-Νίκη
Κυριακή 12/7
09.30 ΑΠΚ Νεάπολης-Ν.Ε. Λαμίας
11.00 Χαϊδάρι-Παναθηναϊκός
17.00 Νίκη-Χαϊδάρι
18.30 Ν.Ε. Λαμίας-Παναθηναϊκός



















