Ευχαριστήριο από τη διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τους πρώην προέδρους της ΠΑΕ ευχαριστεί η διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου για την προσφορά τους σε αθλητικό υλικό. Αναλυτικά, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, “τo διοικητικό συμβούλιο του ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου 1937 ευχαριστεί ιδιαίτερα τους Γεώργιο Τόρη και Γεώργιο Βαρούτσικο για την προσφορά αθλητικού υλικού στις ακαδημίες ποδοσφαίρου της ομάδας μας. Στέκονται πάντα αρωγοί στον Ολυμπιακό Βόλου”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.