Δεν είναι ότι η Νίκη δεν παίζει καλά. Απλώς λείπει το κάτι παραπάνω στον επιθετικό τομέα. Χθες οι “κυανόλευκοι” έχασαν την ευκαιρία να πλησιάσουν στην κορυφή, ενώ με το 0-0 παράλληλα υστερούν σε πιθανή ισοβαθμία με τον Καραϊσκάκη (όπως το ίδιο ισχύει με τον Αιγινιακό). Μέτρια εικόνα στο πρώτο ημίχρονο, πολύ καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο στην επανάληψη για τη Νίκη χωρίς πολλές φάσεις, που …φωνάζει για τη φάση στις καθυστερήσεις, για πέναλτι πάνω στον Χολέβα το οποίο αρνήθηκε ο διαιτητής Τίκας.
Σε γεμάτο γήπεδο, οι παίκτες της Νίκης μπήκαν αγχωμένοι και δεν είχαν καθαρό μυαλό, προσπαθώντας με βαθιές μπαλιές να αναπτυχθούν. Οι Νοριέγα, Ιορδανίδης που αγωνίστηκαν μπροστά από τον Κυπτίου στο χώρο της μεσαίας γραμμής, δεν φάνηκαν καθόλου. Ο Ισπανός συνήθως ήταν αργός στις μεταβιβάσεις του, δεν έπαιζε με τη μία (ξέρει μπάλα αλλά δεν δίνει το κάτι παραπάνω), ο Έλληνας μεσοεπιθετικός δεν μπήκε καθόλου στο κλίμα της αναμέτρησης (και ίσως θα έπρεπε να είναι η πρώτη και όχι η τρίτη αλλαγή του Κ. Βελιτζέλου). Ο Σκοπελίτης ξεπέρασε το αρχικό άγχος κι όσο περνούσαν τα λεπτά ανέβαζε την απόδοσή του και βρέθηκε μέσα σε δύο φάσεις στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου για να σκοράρει. Έχασε την καλύτερη στιγμή της Νίκης, ήταν “ζωντανός” στο παιχνίδι και έδειξε ότι θα βοηθήσει σημαντικά. Ο Ελευθεριάδης για ακόμη μία φορά προσπάθησε πολύ και όταν είχε την μπάλα στα πόδια, δημιούργησε “θέματα” στην αντίπαλη άμυνα. Ωστόσο, το πρόβλημα των “κυανόλευκων” χθες ήταν το χάσιμο του νευραλγικού χώρου του κέντρου και η έλλειψη υπομονής.
Αντί ο Καραϊσκάκης να κάνει βεβιασμένες κινήσεις ως φιλοξενούμενος και δεχόμενος την πίεση του κόσμου, αυτό συνέβαινε με τους παίκτες του Κώστα Βελιτζέλου. Οι δύο κεντρικοί αμυντικοί έπαιρναν την μπάλα από τον Βρονταρά και προσπαθούσαν με γεμίσματα να βρουν τον Κανελλόπουλο ή τους πλάγιους επιθετικούς. Έτσι, όπως ήταν φυσιολογικό, οι υψηλόσωμοι μπακ της αρτινής ομάδας “καθάρισαν” τις περισσότερες μπαλιές. Ο Κανελλόπουλος, κατ’ ανάγκη κεντρικός επιθετικός, δεν μπόρεσε να φανεί, ούτε τροφοδοτήθηκε σε κατάλληλες θέσεις. Η Νίκη έπαιξε χωρίς ηρεμία, έλειψε η ορθόδοξη ανάπτυξη, ενώ ο Καραϊσκάκης -που δεν έχει τα μεγάλα ονόματα με εξαίρεση ίσως τον Μπουσινάκη αλλά έδειξε πολύ καλό σύνολο- δικαιολόγησε τη θέση του στη βαθμολογία καθώς ήρθε στη Νέα Ιωνία όχι για να κλειστεί και να παίξει αμυντικά, αλλά για να κάνει το παιχνίδι του. Έβαλε την μπάλα κάτω και προσπάθησε να απειλήσει. Αυτό το κατάφερε στο πρώτο ημίχρονο, γιατί στο δεύτερο “κάθισε” πάνω στο ισόπαλο αποτέλεσμα και παραχώρησε γήπεδο.
Στην επανάληψη, η Νίκη βελτίωσε την εικόνα της, έπαιξε με περισσότερο ενθουσιασμό, έδειξε να βρίσκει ρυθμό, αλλά και πάλι δεν είχε ουσία. Με εξαίρεση τις δύο φάσεις που τελείωσε ο Σκοπελίτης, στο 47ο λεπτό με κεφαλιά που δεν ανησύχησε τον Σικαλιά και στο 63ο με σουτ από καλή θέση που έφυγε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι, δεν είχε άλλη ευκαιρία παρά μόνο στις δύο περιπτώσεις που διαμαρτυρήθηκε για χέρι: στο σουτ του Ελευθεριάδη που ο Τίκας έδειξε ότι ο αντίπαλος το είχε κολλητό και στις καθυστερήσεις με την ανατροπή του Χολέβα. Όταν “κολλάει” η Νίκη επιθετικά, δεν υπάρχει ο παίκτης που θα την …σηκώσει, δεν υπάρχουν εναλλακτικές επιθετικές επιλογές. Είναι χαρακτηριστικό πως χθες οι τρεις αλλαγές ήταν παίκτες του κέντρου, οι δύο εκ των οποίων -Μέτσε και Μπιτσάκος- παίζουν πιο πίσω. Για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι, οι “κυανόλευκοι” δεν σκοράρουν, ενώ χθες παραχώρησαν την τρίτη λευκή ισοπαλία στο γήπεδό τους. Μπορεί αμυντικά να τα πηγαίνουν καταπληκτικά, έχοντας δεχθεί μόνο ένα γκολ σε δέκα εντός έδρας αναμετρήσεις, όμως στην επίθεση λείπει η αποτελεσματικότητα. Άλλωστε Καραϊσκάκης μετράει δέκα γκολ παραπάνω από τη Νίκη και ο Αιγινιακός δεκατέσσερα.
Σίγουρα υπάρχει πικρία για τη χαμένη ευκαιρία. Όμως, το πρωτάθλημα δεν τελειώνει στην 23η αγωνιστική αλλά στην 34η. Η βολιώτικη ομάδα είναι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους άλλους δύο διεκδικητές της ανόδου, όμως πρέπει να συνεχίσει τη μεγάλη προσπάθεια για να δει στο τέλος ποια θα είναι η κατάληξη της σεζόν. Δεν εξαρτάται από τα δικά της αποτελέσματα, ωστόσο για να εκμεταλλευτεί τις γκέλες των αντιπάλων της, θα πρέπει να συνεχίσει με το απόλυτο μέχρι το τέλος. Δύσκολο αλλά εφικτό…

















