Όπως σας είχαμε ενημερώσει την προηγούμενη εβδομάδα, την Τετάρτη 1 Ιουνίου, θα διεξαχθεί φιλικό παλαιμάχων στο ΕΑΚ Βόλου στη μνήμη του Αντώνη Παππά που απεβίωσε προσφάτως. Θα αγωνιστούν παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού Βόλου, του Τοξότη και του ΓΣ Αλμυρού, τρεις ομάδες στις οποίες υπήρξε προπονητής και προσέφερε τα μέγιστα. Η έναρξη του τουρνουά, υπό την αιγίδα του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, θα γίνει στις 18:00, ενώ η Ένωση Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών Ολυμπιακού Βόλου καλεί τα μέλη τους, όλους όσοι θα συμμετάσχουν, να βρίσκονται μία ώρα νωρίτερα στο στάδιο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



















