Μία ακόμη ανανέωση είχαμε σήμερα (25/6) στον Ολυμπιακό Βόλου, αυτή του Χρήστου Νούλα. Ο 21χρονος μέσος αποκτήθηκε πέρυσι στα μέσα της αγωνιστικής περιόδου και μέτρησε 12 συμμετοχές και τρία γκολ. Εκτιμήθηκε ότι μπορεί να προσφέρει και τη νέα σεζόν και έτσι οι άνθρωποι του ποδοσφαιρικού τμήματος φρόντισαν για την ανανέωση της συνεργασίας μαζί του. Η ανακοίνωση:
“Ο Α.Σ. Ολυμπιακός Βόλου 1937 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Χρήστο Νούλα. Ο 21χρονος κεντρικός χαφ, που αποκτήθηκε κατά τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο από τον Μακεδονικό, θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ένας ποιοτικός μέσος με σημαντικές δυνατότητες, που θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της προσπάθειας της ομάδας μας για τη νέα σεζόν. Χρήστο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες. Καλή ποδοσφαιρική χρονιά με τα ερυθρόλευκα”.



















