Γονείς διέκοψαν για 40 λεπτά αγώνα Κ15 Άρη-ΠΑΟΚ για ένα οφσάιντ!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Παράδειγμα προς αποφυγήν… η συμπεριφορά κάποιων από τους γονείς των παικτών που αγωνίζονταν στον τελικό ΕΠΣΜ Κ15 ανάμεσα στον Άρη και τον ΠΑΟΚ.
Κάποια από τα στελέχη αλλά και κάποιοι από τους γονείς των κίτρινων άρχισαν να διαμαρτύρονται έντονα για ένα οφσάιντ που δόθηκε σε παίκτη του Αρη στο 30ο λεπτό του δεύτερου μέρος.
Ο διαιτητής αποφάσισε να διακόψει το παιχνίδι και μάλιστα αποχώρησε από τον αγωνιστικό χώρο με τη συνοδεία και αστυνομίας προς τα αποδυτήρια. Μετά από περίπου 40 λεπτά και αφού το… κλίμα ηρέμησε το ματς συνεχίστηκε.
Δείτε στο βίντεο στο 30’ του δεύτερου μέρους με βάση το χρονόμετρο πάνω δεξιά τον λόγο που διακόπηκε το ματς και την ένταση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.