Το καθεστώς που διέπει τη χορήγηση άδειας έως το τέλος του έτους υπενθυμίζει η ΓΣΕΕ με ανακοίνωσή της.
Όπως σημειώνει η Συνομοσπονδία, ολόκληρη η άδεια πρέπει να καταβάλλεται έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2014. Ακόμη και αν ο εργαζόμενος δεν έχει υποβάλλει σχετικό αίτημα, ο εργοδότης επιβάλλεται να χορηγήσει το υπόλοιπο αδείας μέχρι την τελευταία μέρα του τρέχοντος έτους.
Σε περίπτωση που ο εργαζόμενος ζητά το υπόλοιπο αδείας και ο εργοδότης αρνείται να χορηγήσει την άδεια, δεν δίνεται δηλαδή με εργοδοτική υπαιτιότητα (άρνηση, πταίσμα, αμέλεια), η επιχείρηση θα πρέπει να πληρώσει τον εργαζόμενο για τον αριθμό ημερών που δεν έλαβε από την νόμιμη άδεια του.
Στην περίπτωση αυτή, και σύμφωνα με την εγκύκλιος 1/3/2005 του υπ. Απασχόλησης επί του άρθρου 1 του Ν.3302/2004, η επιχείρηση καταβάλλει σε αυτούς τους εργαζόμενους αντίστοιχες αποδοχές αδείας με προσαύξηση 100%.
ΓΣΕΕ: Τι ισχύει για τη χορήγηση του υπολοίπου της ετήσιας άδειας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























