Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην αίθουσα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν συνταξιούχοι της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ) οι οποίοι, αν και συνταξιοδοτήθηκαν το 2010 ή και αργότερα, δεν τους έχουν καταβληθεί ακόμα οι αποζημιώσεις από την εταιρεία.
«Μας κοροϊδεύουν τέσσερα χρόνια, δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση» επισήμανε ο Παναγιώτης Ευλογημένος, εκπρόσωπος των περίπου 200 συνταξιούχων της ΕΛΒΟ.
Ζήτησε την παρέμβαση της κυβέρνησης για να βρεθεί λύση και να καταβληθούν οι αποζημιώσεις τους.
Σημειώνεται ότι σήμερα η ΕΛΒΟ βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























