Η Μαρία Σπυράκη είναι η νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη θα είναι η νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, όπως αναμένεται να ανακοινωθεί και επίσημα εντός της ημέρας.

Η Μαρία Σπυράκη, που θα ασκεί τα καθήκοντα της εκπροσώπου Τύπου παράλληλα με αυτά της ευρωβουλευτού, θα αντικαταστήσει την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία θα είναι υποψήφια βουλευτής στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, πιθανότατα στην «καυτή» Β’ Αθηνών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.