Περιπέτεια εν πλω για 23 επιβάτες σκάφους που κατευθυνόταν στο Άγιον Όρος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια που βίωσαν το πρωί της Τετάρτης 23 άτομα επιβατικού σκάφους, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο από την Ιερισσό Χαλκιδικής προς το Αγιον Όρος. Το σκάφος παρουσίασε εν πλω μηχανική βλάβη, με συνέπεια να μείνει ακυβέρνητο.

Στο σημείο έσπευσαν για βοήθεια δύο σκάφη του Λιμενικού Σώματος και τρία παραπλέοντα ιδιωτικά σκάφη.

Ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η διαδικασία ρυμούλκησης, ο κυβερνήτης κατόρθωσε να επιδιορθώσει τη βλάβη και στη συνέχεια το σκάφος επέστρεψε στην Ιερισσό.

Όπως έγινε γνωστό, δεν χρειάστηκε να γίνει μετεπιβίβαση των επιβατών, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.