Τραγική κατάληξη είχε το ταξίδι ενός 33χρονου μαζί με τη μητέρα του από τη Ζάκυνθο στον Πύργο, καθώς ο άντρας άφησε την τελευταία του πνοή σε δωμάτιο ξενοδοχείου.
Όπως αναφέρει ο patrisnews.gr, ο 33χρονος είχε ταξιδέψει στον Πύργο, στο πλαίσιο του προγράμματος απεξάρτησης του ΟΚΑΝΑ όπου παρακολουθούσε. Τα ξημερώματα της Τετάρτης ένιωσε μια ξαφνική αδιαθεσία, η μητέρα του κάλεσε το ΕΚΑΒ, αλλά ήταν αργά. Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της Ηλείας, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.
Πηγή: https://www.newsbomb.gr/
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























