Αύξηση ορίου δαπανών των νοσοκομείων για φάρμακα – υγειονομικό υλικό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αυξάνεται το όριο δαπανών των νοσοκομείων κάθε υγειονομικής περιφέρειας, με απόφαση του υπουργείου Υγείας, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στην εκτέλεση του προϋπολογισμού των νοσοκομείων.

Συγκεκριμένα, αυξήθηκε ο κωδικός για τα φάρμακα κατά 20 εκατ. ευρώ και κατά άλλα 20 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν οι κωδικοί για τις υπόλοιπες λειτουργικές δαπάνες των νοσηλευτικών ιδρυμάτων.

Όπως τονίζει το υπουργείο, με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται για το επόμενο διάστημα ο ομαλός εφοδιασμός των νοσοκομείων με φάρμακα και υγειονομικό υλικό.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.