Αίτημα για κλείσιμο συνεργείων, καταστημάτων εμπορίας αυτοκινήτων και ανταλλακτικών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το υποχρεωτικό κλείσιμο των καταστημάτων εμπορίας αυτοκινήτων και συγγενών επαγγελμάτων όπως τα συνεργεία και τα μαγαζιά ανταλλακτικών ζητάει από την κυβέρνηση ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣΕΕΑΕ αναφέρει πως μετά τα μέτρα για τον κορωνοϊό: «είναι ανούσιο να μένουν ανοικτές επιχειρήσεις την ίδια στιγμή που ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας για τους πολίτες και συνεπώς δε θα υπάρχει πελατειακό κοινό. Αν μείνουν ανοικτές αυτές οι επιχειρήσεις το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να συγχρωτίζονται οι εργαζόμενοι και οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων στον εκάστοτε εργασιακό χώρο, χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο εργασίας, διακινδυνεύοντας την υγεία τους, ενώ θα μπορούσαν να βρίσκονται σπίτι».

Σε κάθε περίπτωση ο ΣΕΕΑΕ καλεί όλα τα μέλη του να «ακολουθούν ευλαβικά τις οδηγίες της επιστημονικής κοινότητας και των αρχών για να βγούμε όλοι νικητές από αυτή τη μεγάλη δοκιμασία».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.