Απορρίφθηκε αίτημα του ΟΑΣΘ να κηρυχθεί άκυρη η επίσχεση εργασίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Απέρριψε το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης αίτημα της διοίκησης του ΟΑΣΘ να χορηγηθεί προσωρινή διαταγή ώστε να κηρυχθεί άκυρη, ως καταχρηστική, η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση που εξέδωσε η πρόεδρος υπηρεσίας, η αίτηση απορρίφθηκε ως «νόμω αβάσιμη». Η κύρια συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων προσδιορίστηκε για τις 26 Σεπτεμβρίου.

Η συγκεκριμένη απόφαση συνιστά δικαίωση για τους 2.300 εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ που βρίσκονται για τρίτη μέρα σε επίσχεση εργασίας, διεκδικώντας δεδουλευμένα των μηνών Μαρτίου και Απριλίου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.