«Μπλόκο» στην παράταση συμβάσεων ΟΤΑ δρομολογεί το Ελεγκτικό Συνέδριο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αντισυνταγματική φαίνεται να κρίνει η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου την παράταση των συμβάσεων συμβασιούχων για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ολομέλεια κρίνει ότι το Σύνταγμα απαγορεύει ρητά, τόσο τις παρατάσεις των εν λόγω συμβάσεων όσο και τις μονιμοποιήσεις των επί συμβάσει υπαλλήλων.

Η Ολομέλεια φέρεται να αποφαίνεται ότι οι συμβασιούχοι που παρείχαν έργο με παράταση, κατά παράβαση του Συντάγματος, έστω για ένα χρόνο, δεν μπορούν να πληρωθούν.

Ουσιαστικά κρίνοντας παράνομη την παράταση των συμβάσεων, το Ελεγκτικό Συνέδριο τινάζει στον αέρα τις συμβάσεις περίπου 15.000 ατόμων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.