Διπλό απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα στο ΣτΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Διακόπηκε η διάσκεψη για τα κανάλια

Προειδοποίηση για τοποθέτηση βόμβας στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) απηύθυνε άγνωστος με δύο κλήσεις του σε εφημερίδες το πρωί της Παρασκευής.

Στις 10.07 τηλεφώνησε στην εφημερίδα Το Βήμα και δύο λεπτά αργότερα στην Εφημερίδα των Συντακτών, δίνοντας και στις δύο περιπτώσεις περιθώριο 45 λεπτών για να εκκενωθούν οι χώροι.

Στο σημείο, επί της οδού Σταδίου, έσπευσαν άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα (09.30) ήταν προγραμματισμένη η δεύτερη διάσκεψη του ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες. Η διαδικασία διακόπηκε προσωρινά μετά τα απειλητικά αυτά τηλεφωνήματα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.