Έκαναν το καλό και βρήκαν το μπελά τους – Να γιατί λένε ουδέν μονιμότερον του προσωρινού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μια σπάνια ιστορία από τις Σέρρες προκαλεί αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία και όχι μόνο. Τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες, ήταν οι σταγόνες που ξεχείλισαν το ποτήρι της υπομονής ορισμένων…

Πήγαν να κάνουνε καλό και βρήκαν τον μπελά τους οι κάτοικοι του χωριού Αχινός του Δήμου Βισαλτίας καθώς όπως καταγγέλλουν στην κάμερα, συντοπίτης τους που διατηρεί μαντρί με αρνιά και κατσίκια, όταν καταστράφηκε η στάνη του στις πλημμύρες του Φεβρουαρίου του επέτρεψαν να μεταφέρει τα ζώα του σε σημείο εντός του οικισμού, μέχρι να λύσει το πρόβλημα  του.

Ο κ. Βασίλης, κάτοικος του χωριού λέει όμως ότι η προσωρινή αυτή λύση, έγινε πλέον μόνιμη καθώς ο κτηνοτρόφος δεν μεταφέρει ξανά τα ζώα του πίσω με αποτέλεσμα τώρα το καλοκαίρι να υποφέρουν από δυσοσμίες και όχι μόνο.

Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες στο epiloges.tv, παρόλο που έχουν απευθυνθεί σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες άκρη μέχρι στιγμής δεν έχουν βγάλει, ενώ ο κτηνοτρόφος εκτός των άλλων είναι μαζί τους και εριστικός.

Τις καταγγελίες των κατοίκων τις επιβεβαιώνει και πρόεδρος του τοπικού διαμερίσματος του Αχινού κ. Ανέστης Κεμανιτζόγλου ο οποίος λέει ότι έχουν απευθυνθεί στο υγειονομικό και στην Δ/νση Κτηνιατρικής υπηρεσίας.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.