Την απορία της «πώς η κυβέρνηση έχει τόσο θράσος να παρουσιάζει ως μέτρα που μας βγάζουν από το μνημόνιο, μέτρα που αποτελούν πολυετή θηλειά λιτότητας χωρίς ίχνος ανάπτυξης», εκφράζει η Ένωση Κεντρώων σε ανακοίνωσή της, με αφορμή το πολυνομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή.
«Θα τα αναλύσουμε όλα αυτά στη Βουλή, όμως ό,τι και να πούμε εκεί, το πολιτικό σύστημα θα έπρεπε να ντρέπεται για αυτά που κάνει», πρόσθεσε η Ένωση Κεντρώων στο σχόλιό της.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























