ΓΣΕΒΕΕ: Συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της Τετάρτης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στις κινητοποιήσεις της Τετάρτης 17 Μαϊου στο πλαίσιο της γενικής απεργίας συμμετέχει η ΓΣΕΒΕΕ.

Η Συνομοσπονδία τονίζει ότι αντιδρά στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, ενώ επισημαίνει και τα γενικότερα προβλήματα που, όπως σημειώνει, βιώνουν όλοι οι επαγγελματίες, όπως οι αυξημένες επιβαρύνσεις στο ασφαλιστικό, η αύξηση του ΦΠΑ, η μείωση του κύκλου εργασιών και κατανάλωσης, το φορολογικό.

Η ΓΣΕΒΕΕ υπενθυμίζει πως η κεντρική κινητοποίηση της Αθήνας έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 17 Μαΐου, στις 11:00, στην Πλατεία Κλαυθμώνος, με πορεία στη Βουλή και καλεί τους αυτοαπασχολούμενους, μικρομεσαίους και εμπόρους να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις «δίνοντας μία απάντηση στις προσπάθειες που γίνονται για ολιγοπώληση της αγοράς».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.