Κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. το πρωί της Τρίτης (18/4) στην Πάτρα, για κλεμμένο αυτοκίνητο.
Ο ιδιοκτήτης του πήρε τηλέφωνο και δήλωσε κλοπή του ΙΧ του, σε περιοχή της Πάτρας που το είχε σταθμεύσει.
Το σήμα δόθηκε και περιπολικά άρχισαν τις αναζητήσεις στην προσπάθεια να εντοπίσουν το όχημα.
Όμως λίγη ώρα αργότερα ο πολίτης πήρε και πάλι τηλέφωνο στην Αστυνομία δηλώνοντας πως βρήκε το αυτοκίνητό, καθώς τελικά το είχε παρκάρει σε άλλο σημείο από εκείνο που το έψαχνε!
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























