H βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή ενημερώνει με ανακοίνωσή της ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία κατανομής συνολικού ποσού 8.434.951,28 ευρώ προς 140 Δήμους της χώρας, μεταξύ αυτών και της Μαγνησίας, αποδίδοντας το 60% των εσόδων που εισπράχθηκαν από την παραχώρηση της απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας για το έτος 2024. Η σχετική απόφαση με αρ. πρωτ.: 33871/18-06-2026 (ΑΔΑ: 9ΥΑΑ46ΜΤΛ6-ΤΛΧ) υπεγράφη από τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Θ. Λιβάνιο και σε εφαρμογή της παρ. 1β του άρθρου 93 του ν. 5264/2025, θα διατεθεί στους δήμους της Μαγνησίας συνολικό ποσό ύψους 211.936,65€. Το παραπάνω ποσό κατανέμεται, ως εξής:
Δήμος Βόλου: 10.956,88
Δήμος Αλμυρού: 4.368,83 €
Δήμος Ρήγα Φεραίου: 1.470,01
Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου: 12.739,42
Δήμος Νοτίου Πηλίου: 20.714,98
Δήμος Σκιάθου: 104.992,30
Δήμος Σκοπέλου: 48.271,94
Δήμος Αλοννήσου 8.422,29
Ζ. Μακρή : «Απόφαση Λιβάνιου για χρηματοδότηση των δήμων του Ν. Μαγνησίας»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































