Νέο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας ενάντια στα μέτρα του πολυνομοσχεδίου διοργανώνουν σήμερα στις 18.30 στο Σύνταγμα η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, σε συνέχεια της χθεσινής 24ωρης γενικής απεργίας.
Η ΓΣΕΕ διαμηνύει πως συνεχίζει τον αγώνα της «ώστε να μπει οριστικό τέλος στις μνημονιακές πολιτικές που κατέστρεψαν κοινωνία και οικονομία», ενώ η ΑΔΕΔΥ προειδοποιεί πως «ο αγώνας θα κλιμακωθεί με νέες παλλαϊκές κινητοποιήσεις για να καταργηθούν παλαιά και νέα μνημόνια και να ανατραπεί η βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης – Ευρωπαϊκής Ένωσης – ΔΝΤ και κεφαλαίου».
Ξεχωριστό συλλαλητήριο διοργανώνει το ΠΑΜΕ στις 19.00 στην Ομόνοια, ενώ ανάλογες κινητοποιήσεις προγραμματίζει και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























