Πέθανε 24χρονη από κορωνοϊό-Άντεξε μόλις 4 μέρες διασωληνωμένη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ακόμα μία τραγωδία στην Πάτρα με θύμα μια νέα κοπέλα που είχε μείνει ανεμβολίαστη. Ο κορονοϊός βρήκε ανοχύρωτο τον οργανισμό της και της στοίχισε τη ζωή…

Η άτυχη κοπέλα διακομίστηκε πριν από λίγες μέρες στο νοσοκομείο του Ρίου, με τους γιατρούς να δίνουν μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή. Τη διασωλήνωσαν στην εντατική αλλά η κατάσταση της υγείας της συνέχιζε να επιδεινώνεται και το πρωί κατέληξε.

Όπως αναφέρει το flamis.gr, η κοπέλα ήταν ανεμβολίαστη παρά το γεγονός πως είχε υποκείμενο νόσημα. Νόσησε, παρέμεινε στο σπίτι της, στα Καλάβρυτα και όταν η κατάστασή της επιδεινώθηκε μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο. Δυστυχώς όμως ήταν ήδη αργά…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.