Πέθανε η ακτιβίστρια, Ευαγγελία Βλάμη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πέθανε η Ευαγγελία Βλάμη, γνωστή ακτιβίστρια της ΛΟΑΤ κοινότητας με έντονη δράση και παρουσία στον αγώνα υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων.

Ήταν η πρώτη λεσβία που τέλεσε πολιτικό γάμο στην Τήλο το 2008.

Το περιοδικό antivirus γράφει για την Ευαγγελία Βλάμη: «Με μεγάλη λύπη και στενοχώρια ανακοινώνουμε ότι η Ευαγγελία Βλάμη δεν βρίσκεται πια κοντά μας. Η Ευαγγελία ήταν μία από τις πιο χαρακτηριστικές φιγούρες του φεμινιστικού λεσβιακού ακτιβισμού στην Ελλάδα με περισσότερα από 40 χρόνια δράσης υπέρ των ΛΟΑΤ+ δικαιωμάτων. Ήταν η πρώτη λεσβία που τέλεσε πολιτικό γάμο στη χώρα στην Τήλο το 2008 ενώ ήταν μέλος και του Athens Pride για πάνω από μια δεκαετία. Οι αγώνες της σχημάτισαν τη σύγχρονη κοινότητα και μέσα από αυτούς θα τη θυμόμαστε για πάντα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.