Πετούσαν πέτρες σε αθλήτριες που έκαναν προπόνηση σε γήπεδο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το είχαν βρει παιχνίδι και πετούσαν πέτρες πάνω από τα τείχη στο στάδιο Ελευθερίας την ώρα που αθλητές έκαναν προπόνηση. Μάλιστα προπονητές τους έκαναν παρατήρηση όμως εκείνες συνέχισαν το επικίνδυνο αστείο τους με αποτέλεσμα να καλέσουν την αστυνομία…

Άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. τις εντόπισε και τις οδήγησε στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου και ενημέρωσαν τους γονείς τους.

Με προφορική εντολή του εισαγγελέα αφέθηκαν ελεύθερες και ορίστηκε τακτική δικάσιμος.

Πριν από λίγες ημέρες η Διοίκηση του ΕΑΚΗ είχε προχωρήσει σε καταγγελίες για σοβαρές υλικές ζημιές που είχαν υποστεί οι νέες εγκαταστάσεις του σταδίου από ασυνείδητους που πετούσαν πέτρες.

Το cretapost, πριν από λίγους μήνες είχε φιλοξενήσει καταγγελία πολιτών για πέτρες που πετούν πάνω από τα τείχη στην Καινούργια πόρτα. Οι δύο γυναίκες μάλιστα τότε είχαν κινδυνέψει καθώς για ελάχιστα εκατοστά δεν τις βρήκαν στο κεφάλι.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.