Στη γενική απεργία της 17ης Μαΐου συμμετέχει η ΠΟΕΔΗΝ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανεργατική πανελλαδική απεργία ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ την Τετάρτη 17 Μαΐου ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

Βγαίνουμε για άλλη μια φορά στο δρόμο ενάντια στην υπογραφή του 4ου μνημονίου, κατά όλων των μνημονίων, αναφέρει η ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της, στην οποία κάνει γνωστό ότι διεκδικεί:

ανάκτηση των απωλειών
δωρεάν δημοσιά υγειά του ΕΣΥ και της προνοίας
επαρκή χρηματοδότηση και στελέχωση
ένταξη στα ΒΑΕ.

Η ΠΟΕΔΗΝ καλεί σε προσυγκέντρωση έξω από τα γραφεία της στις 10.00 π.μ.

Η απεργιακή συγκέντρωση είναι καθορισμένη για τις 11 π.μ. στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.