Στη Θεσσαλονίκη η πρώτη ανοιχτή εκδήλωση του DiEM25 του Γ. Βαρουφάκη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στις 28 και 29 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιεί την πρώτη ανοιχτή εκδήλωση στην Ελλάδα το κίνημα του Γιάνη Βαρουφάκη DiEM25.

Στο κάλεσμά του το DiEM25 απευθύνεται σε

όσους πιστεύουν ότι ούτε το κατεστημένο ούτε ο λαϊκισμός έχουν την λύση
όσους θεωρούν ότι η λύση θα είναι πολιτική αλλά δεν θα έρθει από τους πολιτικούς
ότι η λύση θα πρέπει να είναι ταυτόχρονα πατριωτική, περιφερειακή, ευρωπαϊκή
όσους αρνούνται να αφεθούν στην απόγνωση
όλους αυτούς που δεν παραδέχτηκαν την ήττα του 2015

«Η Ελλάδα ασφυκτιά σε μια Ευρώπη που αποδομείται όλο και περισσότερο. Η Ελλάδα ασφυκτιά μαζί με την πλειοψηφία των Ευρωπαίων. Η Ευρώπη είτε θα εκδημοκρατιστεί είτε θα διαλυθεί. Και στις δύο περιπτώσεις, η Ελλάδα πρέπει να πάψει να ασφυκτιά» αναφέρεται.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα την Παρασκευή θα γίνει η παρουσίαση των θέσεων του κινήματος, ενώ το Σάββατο στις 22.30 είναι προγραμματισμένη η ομιλία του κ. Βαρουφάκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.