Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εσωτερικών, στην πλατεία Κλαυθμώνος, πραγματοποιούν συμβασιούχοι των δήμων και ζητούν νομοθετική ρύθμιση για τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου «χωρίς όρους και προϋποθέσεις».
Την κινητοποίηση διοργανώνει το συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής, το οποίο προκήρυξε στάση εργασίας στην τοπική αυτοδιοίκηση από τις 12:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























