Συνεχίζεται η κατάληψη ενστόλων στο γραφείο Χουλιαράκη στο ΓΛΚ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνεχίζεται η κατάληψη που πραγματοποιούν από το πρωί ένστολοι στο γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας Γιώργου Χουλιαράκη, στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Δεν πρόκειται να φύγουμε από εδώ, εάν δεν δούμε τον κ. Χουλιαράκη, είχε δηλώσει νωρίτερα στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ Γρηγόρης Γερακαράκος, λέγοντας πως ο υπουργός έχει υποχρέωση να δει και ακούσει αυτά που έχουν να του πουν οι ένστολοι.

Σημειώνεται ότι για τις 17:00 έχει προγραμματιστεί πανελλαδική συγκέντρωση ενστόλων έξω από την Παλαιά Βουλή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.