Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο Μητροπολίτης Ξάνθης Παντελήμων, με την κατάσταση της υγείας του να κρίνεται για την ώρα καλή.
Ο Μητροπολίτης έχει εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού και αντιμετωπίζει τη νόσο με ήπια συμπτώματα, ενώ βρίσκεται σε καραντίνα ακολουθώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Αμέσως ξεκίνησε ιχνηλάτηση ώστε να διαπιστωθεί από πού κόλλησε ο Μητροπολίτης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του xanthinea.gr, υπάρχουν και άλλοι κληρικοί που έχουν εμφανίσει συμπτώματα της νόσου. Πρόκειται για ιερείς που συνόδευαν τον Μητροπολίτη στις πρόσφατες επαφές του.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























