Γνωστοποιήθηκε το νέο συμβούλιο των Δασκάλων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ανακοινώθηκε, μετά τις αρχαιρεσίες της προηγούμενης Παρασκευής, 5 Ιουνίου η εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι νεοεκλεγέντες συγκεντρώθηκαν την Τρίτη 9 Ιουνίου στα γραφεία του συλλόγου για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου, το οποίο είναι το εξής:

Πρόεδρος: Μούσιος Απόστολος, Αντιπρόεδρος: Μπέκα Αποστολία, Γραμματέας- Οργ. Γραμματέας: Πολύζος Κωνσταντίνος, Ταμίας και Υπ. Δημ. Σχέσεων Κυπαρισσάκος Δημήτριος, και μέλη: Πουλαράκης Ιωάννης, Βαλής Γεώργιος, Κωνσταντινίδης Φίλιππος, Ριζόπουλος Απόστολος και Παπαθανασίου Αργύρης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.