Διαστρέβλωση της αλήθειας καταγγέλλει ο Δ. Ν. Πηλίου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Διαστρέβλωση της αλήθειας καταγγέλλει ο Δ. Ν. Πηλίου, αναφορικά με το θέμα των λατόμων. Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση, «με έκπληξη διαβάσαμε τις τελευταίες ημέρες στον ημερήσιο γραπτό και ηλεκτρονικό τύπο, πλήρη διαστρέβλωση της αλήθειας σχετικά με την υπόθεση λειτουργίας των λατομείων του Δήμου μας.
Σήμερα μετά από ιδιαίτερα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, και οκτώ μήνες περίπου από την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, παρουσία των εκπροσωπων των Σωματείων με θέμα την συνέχιση της λειτουργίας τους, και με ρητή, κατηγορηματική και υπεύθυνη ενημέρωση από τη Δημοτική Αρχή και τον νομικό της σύμβουλο, ότι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ και ΝΟΜΙΜΟΣ τρόπος για την συνέχιση της λειτουργίας τους ήταν η σύσταση Συνεταιρισμών, βρισκόμαστε στο προηγούμενο καθεστώς, δηλαδή τα σωματεία των λατόμων να ζητούν την συνέχειση της λειτουργίας με το ισχύον παράνομο καθεστώς, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συνεχιστεί».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.