Εκδρομή λήξης «Κύκλου Φοιτητών» του Αγ. Νικολάου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Σάββατο 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη εκδρομή λήξης της συνάξεως Φοιτητών και νέων του Ι.Μ.Ν. Αγ. Νικολάου Βόλου. Οι συμμετέχοντες ξεπέρασαν τους 70 και μετέβησαν στο Ιερό Προσκύνημα του Αγ. Νικολάου του Νέου στην περιοχή της Ευξεινουπόλεως Αλμυρού.
Μέσα σ’ ένα θαυμάσιο φυσικό τοπίο κοντά στις φυσικές λίμνες , Ζερέλια, τελέστηκε η Ιερά Παράκληση & η ακολουθία της αρτοκλασίας. Ακολούθησε κοινό γεύμα προσφορά του Συλλόγου Σαρακατσαναίων « Η ΣΤΑΝΗ» και του εφημερίου της περιοχής Αρχιμ. Γεώργιου Γιαννιού. Τους εκδρομείς συνόδευε ο υπεύθυνος της Σύναξης π. Χαρίλαος Παπαγεωργίου και μετά από σύντομη αναψυχή στο δάσος Κουρί Αλμυρού επέστρεψαν στο Βόλο, ανανεώνοντας την υπόσχεση για νέες συναντήσεις τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.